خانه| لیست قیمت|درباره ما|اهداف ما|خط مشی|تماس با ما| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

درباره ما


شركت برنا الكترونيك در سال 1363 و فقط با توليد رله هاي الكترونيكي تاسيس و با ادامه روند رو به رشد , شركت توانست محدوده محصولات خود را توسعه داده و علاوه بر انواع رله هاي الكترونيكي به توليد تجهيزات حفاظت كاتديك ، كنترل دورهاي AC و DC ، باتري شارژرها و UPSهاي صنعتي ، دستگاه مقاومت اتصال زمين NGR ، خدمات مونتاژ SMD  مي پردازد.

براي هر يك از طبقه بندي هاي محصولات توليدي فوق مختصر توضيحي را از نظر مي گذرانيم:
رله هاي الكترونيكي از قديمي ترين محصول شركت برنا الكترونيك است كه هم اكنون به توليد بيش از 21 نوع رله در طبقه بندي هاي تايمرها ، كنترل فاز ، كنترل بار و ... مي پردازد.

تجهيزات حفاظت كاتديك بر اساس سيستم هاي گالوانيك و سيستم هاي تزريق جريان در سال 1371 شروع به كار نمود. مصارف اصلي اين محصول در صنايع پتروشيمي ، نفت و گاز و صنايع آب و برق به منظور جلوگيري از خوردگي و افزايش طول عمر تجهيزات آنها مي باشد.

شركت برنا الكترونيك ازسال1373سيستم هاي كنترل دور خود را به روش VSIدر اختيار صنايع شيميايي ، نساجي ، سيمان وصنايع وابسته به نفت ، ماشين سازي و...قرار داده است. كنترل دورموتورهاي صنعتي شامل انواع كنترل دورهاي ACوDC  و راه انداز نرم  مي باشد.

باتري شارژرهاي صنعتي و منابع تغذيه DC در سال 1375 براي كاربردهاي مختلف در صنعت و به خصوص صنايع نفت و گاز طراحي و ساخته شد. شركت برنا الكترونيك مفتخر است كه قابليت توليد انواع باتري شارژرهاي صنعتي مطابق با نياز مشتري با انواع ورودي تكفازو سه فاز و نيز انواع خروجي را دارد.

از ديگر شاخه هاي طبقه بندي محصولات برنا الكترونيك انواع دستگاههاي مقاومت اتصال زمين NGR مي باشند كه در جهت جلوگيري از خسارت ناشي از تخليه نول نيروگاهها در سال 1377 به مرحله بهره برداري رسيد.

آخرين سري از محصولات برنا الكترونيك كه از سال 1380 ومطابق با فن آوري جديد شروع به كار نمود، استفاده از قطعات SMD بر روي بردهاي الكترونيكي مي باشد. بردهاي SMD كوچكتر ،سبكتر و با كيفيت بهتر عرضه وكاربرد وسيع تري دارند.

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت